Chăm sóc Học viên - Learning Advisor (Offline)

EVEREST EDUCATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Working location: 139, 10 Tay Street, Nam Quang 1- H29 Quarter (Phu My Hung), Tan Hung Ward, HCMC
Working hours: 40 hours/week, Monday and Saturday or Sunday off (Off 2 days/week)

Earliest start from 10:00 AM to latest end at 7:00 PM (Tue- Fri)
Earliest start from 9:00 AM to latest end at 5:30 PM (Sat and Sun)

_______________________________
RESPONSIBILITY
Student Services

Deal with students/parents’ requests/concerns;
Contact parents to inform cancellation/schedule change of classes;
Make weekly calls to update parents’ about students’ performance;
Collaborate with Sales, Academic, Admin and Marketing departments to organize student activities;
Support students struggling in class and teachers with students’ behavioral or academic issues.

Re- enrollment Sales

Communicate with parents to get confirmation of re- enrollment registration of existing students;
Coordinate with other departments to prepare for the new term.
Follow up with absent, delayed and deferred students;

REQUIREMENTS

Detail- oriented and patient with a customer- focused mindset.
Proactive, self- starting, curious and positive attitude;
1- 2 years of working experience in Customer Services, Student Services/Counseling or Business Development;
Good verbal and written communication skills in both English and Vietnamese;
Basic computer skills and willing to learn new platforms;

BENEFITS
Compensation

Competitive base salary and performance- based incentives;
Mandatory social insurance is fully paid based on actual base salary;
Receive 100% of base salary during the probation period;
Laptop provided or allowance for using personal laptop for work purposes

Employee Benefits

A voucher upon passing probation;
Welcome kit on your first day;
Private medical insurance and annual health check;
Special discounts for family and friends on E2 courses;
A voucher for welcome lunch with your team;
Support for major life events;

Milestone & Performance Rewards

Sherpa Award for outstanding contributors;
Bonus for annual work anniversaries;
Bi- annual performance bonus;

Work- Life Balance

Fun company- wide events like the E2 Party;
Department outings twice a year;
Enjoy approximately 2- week Tet Holiday and 2- day off for Christmas;
Weekly Friday Refreshments;
Unlimited vacation leave policy for full- time employees;

Professional Development

Substantial opportunity and training for career development;
On- the- job training to grow your skills;
Advanced studies support for relevant courses or certifications;
Access to internal workshops and sharing sessions.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-11 18:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chăm sóc Học viên - Learning Advisor (Offline) - Mã tin đăng: 5445643. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

EVEREST EDUCATION

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây