Center Manager

APOLLO ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nghệ An; Thái Nguyên; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Established in 1995, Apollo English is a pioneer, and was the first 100% foreign- owned Education and Training English Center in Vietnam. At Apollo, we believe learning has the power to change lives. Our vision is to be an expert in educating young learners to become global citizens and to foster prosperity. We are looking for a Center Manager (CM) who will share with us passion in education and continuous improvement. The CM will be the captain of the team, representing the Apollo leadership team at the center and leading the center&039;s growth.
Key Roles and Responsibilities

Ensure business efficiency by optimizing the center&039;s operational efficiency
Manage revenue generation & center operationsResponsible for the revenue result of the center, including activities to attract new customers and renew current customers.Oversees daily center operations and coordinates center activitiesAddress any issues that may arise in relation to students, ensuring their timely resolution and that the appropriate action is taken
Customer Experiences Management : Supervise all operations in the center to provide the best experiences for customers.
People managementContinuous training and development of staff membersManage the Center’s operational compliance with policies, procedures, rules and regulations

Yêu cầu công việc

At least 3 years experience at management level
Have excellent interpersonal skills and a good understanding of customer service
Have experience in a fast growing organization. Prefer working experience in educational organization
Strong sales and customer service focus;
Culture match with the Company’s values: Passion, Accountability, Integrity, Innovation, Partnership
Fluent in both English and Vietnamese
Have a bachelor’s degree or equivalent.
Be able to manage and build strong and highly motivated teams

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 20:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Công nghệ cao
Khu vực
Nghệ An; Thái Nguyên; Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Center Manager - Mã tin đăng: 5121691. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

APOLLO ENGLISH

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 1-4, 58 Phạm Ngọc Thạch, P.6, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây