Call Center Assistant Manager

CÔNG TY TNHH ĐIỆN MÁY AQUA VIỆT NAM
Mức lương
15 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Biên Hòa, Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

CALL CENTER EFFICIENCY

Manage & control the Call Center Agent headcount
Lead, supervise & develop a team of call center agents to handle both inbound (IB) and outbound (OB) calls efficiently
Conduct regular performance evaluations and provide constructive feedback or solution for continuous improvement to ensure performance and productivity of Call Center Agent
Make the report to Head of Service & be responsible for all activities of Call Center team
Manage and ensure call center best practices to enhance customer satisfaction and meet the KPIs

OPERATIONAL OPTIMIZATION

Manage and control the working schedule of Call Center Agent to ensure the working efficiency
Collaborate with service centers and related teams to ensure timely and accurate resolution of customer issues
Build and implement an effective processes for call center operations

All of the other related task assigned by Head of Service

Yêu cầu công việc

Education background:

Bachelor degree in related major

Working experience:

At least 3 years of working experience as Team leader/ Supervisor role in Call Center or Customer Service
Having experience in Home Appliance or Consumer Electronics company is referred

Skills:

Demonstrable ability to lead and manage team
Fluency in English
Excellent in communication and interpersonal skills
Strong problem solving & negotiation skills

Quyền lợi

Attractive compensation package including achievable Performance Bonus and 13th- Month Bonus.
Annual company trip, year- end/New year party, team- building activities, Happy hour,...
Diverse & International Working Environment with Agile culture.
Full health insurance package, Training course and LinkedIn Learning for you.
There is a shuttle bus from HCM to Bien Hoa
Flexible working environment and place together with high- end working equipment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-15 11:15:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center Assistant Manager - Mã tin đăng: 4006067. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Số 8 Đường 17 A KCN Biên Hòa 2, Thành phố Biên Hoà, Đồng Nai

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây