BX Specialist - CRM & E-com - Operations

CIRCLE K VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose
This role offers an opportunity to play a key role in both customer relationship management (CRM) and e- commerce development. You will be responsible for managing our CRM dashboard to cultivate CK Club member loyalty and managing the e- commerce platform to grow our online delivery service (CK GO).
Job accountabilities:
CRM
· Analyse customer data and system capabilities to generate insights for the planning team.
· Secure licenses (when required) to conduct CRM campaigns.
· Provide exceptional customer service, resolving any issues that may arise.
· Assist in organizing promotional events to attract new customers.
· Manage the CRM dashboard, monitor & ensure the campaign operates correctly & smoothly
· Implement engaging campaigns for CK Club members, including deals, surveys, and games.
E- COMMERCE
· Build and maintain positive relationships with existing e- commerce partners.
· Lead and manage co- marketing campaigns with platform partners and product suppliers.
· Develop and execute effective communication strategies to promote e- commerce services, with a focus on CK GO.
· Oversee the management and operation of the CK GO platform.
· Collaborate with partners and internal departments to maintain consistent and accurate representation of the Circle K menu on e- commerce platforms.
OTHERS
· Compose reports on campaign performance and business activities.
· Conduct market research and competitor analysis to stay informed of industry trends.
· Collaborate with line managers to enhance Circle K&039;s CRM and e- commerce platforms, aligning with strategic goals.

Yêu cầu công việc

· Positive attitude, problem- solving skills, and strong work ethic with a high level of integrity.
· Strong attention to detail and a commitment to accuracy.
· Good communication skills, written and verbal, in both Vietnamese and English, and a strong customer- oriented approach.
· Bachelor&039;s degree in Marketing or a related field.
· 1- 2 years of experience in a relevant field. Project management experience is a plus.
· Proficient in technology and comfortable navigating various software programs.
· Creativity and ability to develop new ideas.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-01 14:47:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin BX Specialist - CRM & E-com - Operations - Mã tin đăng: 4240723. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Hồng Lĩnh Plaza, Lot 2, Street No. 9A, Bình Hưng Ward, Bình Chánh District, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây