Brand Manager FORD Vietnam Limited

FORD VIETNAM LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

General duties:
Manage Brand portfolio; Be responsible for Brand performance: Develop Brand strategy; Identify Brand positioning in the market; Develop and Execute Marketing campaigns to grow, nurture or sustain Brand to ensure delivering business objectives.
• Details:
- Lead Go- to- Market Strategy and lead cross functional Team in execution of GTM plan
- Lead Marketing functional teams to develop and execute Marketing Plan, including Marketing Communication, Event/Activation, Retail campaigns, Partnership program, etc.
- Closely work with Product Marketing, Research Team, representing Vietnam Market to work with Global/Regional Ford Team for key gateways of Product Development or related Business development/enhancement.
- Measure and report on success of marketing campaigns
- Work closely with agencies (creative, media, event, …) to make sure the right message to the right audiences through the right channels and all are consistent with Brand positioning/guideline.
- Direct & supervise content development, asset production to ensure Brand message delivery in differentiated & creative ways
- Anticipate consumer trends/behaviors, analyze competitive environment & action planning
Compliance:
• Comply with Internal policies, Code of Conduct, procedures of the Company.
• Maintain & apply quality control system in working area as required.
• Complete all compliance training as required by Corporate Compliance Office

Yêu cầu công việc

* Required Education/ Background:
• Knowledge of Marketing Communication & Creative asset production and management.
• Understanding of business plan, Brand positioning, consumer insights.
• Graduated from university with major in marketing or business management.
• Ability to understand & analyse Sales report, business review.
• Knowledge on automobile industry, market segmentation, competition.
* Minimum experience:
• At least 5- year experience in Brand Manager/Marketing Manager
* Others
• Strong Leadership skill
• Ability to work independently to take ownership of assigned jobs.
• Self- motivated and high discipline on strict corporate process.
• Open minded, forward- looking, optimistic.
• Trend Savviness: Stay on top of industry trend in Marketing and Consumer psychology.
• Ability to work under high pressure.
• Have excellent communication (both English & Vietnamese, verbal & writing), presentation, follow- up and closing skills.
• Good teamwork sprit.
• Strong capability to pay attention to details.
• Creative capability: Innovative strategy & idea to help Brand stand out.
• Strategic thinker able to work to target.
• Strong analytical capability
* Working location: Hanoi, Hybrid working model

Quyền lợi

Fixed 13th month salary and annual incentive bonus

Mobile allowance

Job car for business and family usage

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-24 00:45:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager FORD Vietnam Limited - Mã tin đăng: 4209720. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FORD VIETNAM LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây