Brand Manager

IN DINING
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The F&B Brand Manager is responsible for leading the strategic development and growth of the assigned F&B brand. He/she contributes to the development of his/her brand in terms of store operations and growth, event planning, business analysis, new products and menu development.
Responsibilities

Recommends and leads specific brand training and inspects brand operations to ensure that it is correctly functioning according to brand standards.
Analyzes prices, competition and market segment at which the store product is aimed, in order to ensure providing brand related reports and data on regular basis.
Plans and organizes events, prepares promotions, sales and special marketing activities with the Marketing Manager and Operations Managers, as well as liaises with the Marketing department and the suppliers to properly execute marketing strategies.
Coordinates the brands activities to obtain optimum efficiency of operations with minimum costs in order to maximize profits and ensure high quality standards for sales, rotation and loss.
Assists in recruiting,training,motivating and evaluating his/her team to ensure that the department has the necessary skill base and that staff are optimally motivated and enabled to maximize their potential and contribution to the company. Selects menu items and products in accordance with the markets taste and in coordination with the Operations Managers.
Takes ownership of new markets opening and existing markets development, as well as liaises with franchisors, Country Managers and different corporate departments for new outlets validation and designs.

Qualifications

Fluency in English.
7 to 8 years of experience in Food and Beverage operations with 3 years in a managerial position.
Bachelors degree in Hotel/Restaurant Management or Business Administration, Attention to Details Bachelor&039;s degree or equivalent in Marketing
Competencies:

Developing and motivating others
Driving and achieving results
Initiative
Decision Making
Strategic thinking
Commercial Understanding.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:57:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 4091024. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

IN DINING

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Mid-Senior Level
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây