BPO Customer Support Manager

ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The primary responsibility of Team Manager is to monitor and enhance the goal of quality support by providing individual coaching feedback and one-on-ones that focus on improving customer satisfaction and communication skills.


Your role & responsibilities

  • Acquire and update knowledge of Microsoft products, tools, associated working processes, support offerings, and licensing structure on an on-going basis.

  • Manage TLs, SMEs, Tech Engineers.

  • Provide feedback & coaching to TLs, SMEs to improve service quality

  • Assure compliance of metrics & procedures on behalf of the team.

  • Contingency Plan Implementation and Activation.

  • Monitor balance of workload and availability of the team.

  • Handle escalations from TLs.

  • Make and review daily, weekly, monthly, and quarterly operational reports.

  • Manage readiness training by communicating policies & procedures to the team.

  • Motivate and boost team morale to achieve KPI targets.

  • Provide Improvement Action Plans, Feedback and reports to Microsoft.


Your skills & qualifications

  • Have at least 1-year experience in Team Manager/Operation Manager/Assistant Operations Manager or at least 2-year experience in Team Leader/Supervisor role, prefer in BPO, Contact center industry.

  • Experience in managing large-size team

  • Experience in managing performance targets desired.

  • Proved ability to do stffing and scheduling.

  • Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.

  • Strong determination for KPI achievement.

  • Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.

  • Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.

  • Excellent speaking and writing in English.

  • Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.

  • Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.


Benefits for you
  • Performance Bonus
  • Social and Health insurance follow Vietnamese Law
  • Young & Dynamic Working Environment
  • International Culture
  • 24/7 Insurance for Night-shift
  • Annual Health Check-up

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-13 03:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin BPO Customer Support Manager - Mã tin đăng: 4339419. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ITECHWX

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây