Bellman (Nhân Viên Hành Lý)

FUSION ORIGINAL SAIGON CENTRE
Mức lương
5 - 8 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Be responsible for providing a taxi service for the guests and visitors of the hotel.
Ensure that the hotel have a comprehensive knowledge of town and what is happening within the city at all times, and to ensure that all guest enquiries are met with prompt, informative yet friendly solution.
Be responsible for the timely and efficient delivery of newspapers to guests as required, ensuring the highest standard of presentation at all times.
Be responsible for adhering to the rules and regulations of the hotel, as set down in the Staff Handbook.
Be responsible for the timely and careful delivery and collection of guest luggage and belongings to and from guest rooms, cars and Reception.
Be responsible for welcoming of gests and escorting them to their rooms where necessary, in a professional friendly and genuine manner.
Ensure at all times that personal presentation is immaculate and your uniform or work clothes are in line with relevant Front Office and Hotel uniform and clothing codes.
Be completely aware of the Fire and Emergency Procedures of the hotel in an emergency.
Maintain and be aware of the importance of guest recognition.
Be responsible for ensuring all deliveries to rooms, arrivals and departures are properly recorded on the Bell Man Control Sheet as required.
Be responsible for the efficient logging of all cars in and out of car park on the Car Parking Control Sheet.
Ensure that the ground floor lobby area, including, ashtrays are kept neat and clean at all times.
Assist and carry out other duties as required and directed.
Be responsible and accountable for the correct, prompt and efficient handing and delivery of all guest messages and other items as required to guest rooms.
Have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide.
Be responsible for the correct and accurate preparation of weather messages as required.
Provide general information to customers and guests in a good and helpful manner.
Ensure that you are completely aware of the complete range of services and facilities that the hotel provides to its guests and visitors.
Identify ways of increasing the hotel’s overall profitability within the section.
Ensure on a daily basis that are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP and return guests, and that you are aware of any special requests so that you can take immediate action.
Acquire, through training provided, a complete knowledge of all policies and policies as set down by the hotel that relate specifically to the Bell Man Desk.
Be responsible for the ongoing communication of pertinent information using the log book provided to other shifts.
Ensure guest luggage and belongings are stored in a secure, methodical way at all times.
Ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.

Yêu cầu công việc

Ít nhất 1 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
Năng động, sáng tạo và tự chủ.
Giao tiếp tốt, có tổ chức và có động lực làm việc.

Quyền lợi

Thu nhập: mức lương cạnh tranh sẽ trao đổi trực tiếp qua phỏng vấn.
Gửi xe máy miễn phí trong tòa nhà Saigon Centre/ Takashimaya shopping Mall.
Làm việc 8h mỗi ngày bao gồm cả thời gian nghỉ giữa ca.
5 ngày làm việc 1 tuần, nghỉ 2 ngày 1 tuần.
Phụ cấp ăn ca tại căng tin nhân viên
Được đóng đầy đủ BHYT, BHXH đủ lương.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-19 11:00:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Bellman (Nhân Viên Hành Lý) - Mã tin đăng: 4462126. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FUSION ORIGINAL SAIGON CENTRE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây