BELL CAPTIAN

HYATT REGENCY NHA TRANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nha Trang, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Ensures that hotel, company and local rules, policies and regulations relating to money handling are adhered to, including the timely and accurate reporting of information.
Reads the hotel&039;s Employee Handbook and have an understanding of and adhere to the hotel&039;s rules and regulations and in particular, the policies and procedures relating to computer resources, fire, hygiene, health and safety.
Assist to develop the skills and effectiveness of all Front Desk employees through the appropriate training, coaching, and/or mentoring.
Ensures that employees follow all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to fire and hazard safety, and security.
Works closely with other management personnel in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
Ensures that guest history records are accurately maintained and all repeat guests are pre- registered.
Submits all guests/employees incident reports.
Personally and frequently verify that guests are receiving the best possible service during check- in and check- out.
Ensures that the area is managed well by the respective team and deliver the brand promise.
Supports the implementation of the People Brand, demonstrating and reinforcing Hyatt’s Values and Culture Characteristics.
Coordinates VIP movements with relevant Departments as advised.
Assists the Concierge Management Team in efficiently managing the department according to the established concept statement providing a courteous, professional, efficient and flexible service at all times.
Exercises responsible behaviour at all times and positively representing the hotel team and Hyatt International.
Responds to changes in the Rooms function as dictated by the industry, company and hotel.
Reports and records “Lost and Found” items.
Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Attends and contributes to all training sessions and meetings as required.
Ensures the strict control of room keys.
Ensures information on restaurants, hotel facilities and other miscellaneous are updated periodically.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.

Yêu cầu công việc

Flexible to work shifts, weekends, and holidays.
Problem- solving and decision- making skills with attention to detail.
Previous experience in Front Office/Concierge operations, ideally in a luxury or 5- star hotel.
Proficient in English; knowledge of other languages is a plus.
Diploma/degree in Hospitality Management or related field preferred.

Quyền lợi

Opportunities for career growth
12 complimentary nights at Hyatt Hotels worldwide
Service charges
Exclusive discounts on F&B and Friend & Family rates
A Diverse & Inclusive workplace culture where you truly belong
Duty meal and provided Uniforms

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-22 22:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Nha Trang, Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin BELL CAPTIAN - Mã tin đăng: 5346219. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HYATT REGENCY NHA TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây