BELL ATTENDANT

HYATT REGENCY NHA TRANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nha Trang, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Reads the hotel&039;s Employee Handbook and have an understanding of and adhere to the hotel&039;s rules and regulations and in particular, the policies and procedures relating to computer resources, fire, hygiene, health and safety.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Be familiar with the hotel’s products and services and policies; be aware of all functions and promotions held in the hotel.
Hails taxis and answers guests’ inquiries.
Ensures that all company minimum brand standards have been implemented, and that optional brand standards have been implemented where appropriate.
Ensures vehicle&039;s license number, type are logged down on the luggage tags for future reference.
Ensures all messages of any kind are promptly delivered to the guest’s room.
Provides excellent service to internal customers as appropriate.
Exercises responsible behaviour at all times and positively representing the hotel team and Hyatt International.
Delivers and picks up guest baggage as assigned by Team Leader – Concierge.
Escorts guests to their rooms, explaining all in house and room facilities.
Prevents entrance of unauthorised or undesirable persons; keeps main entrance and driveway neat at all times.
Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner; feedbacks guests complaints to Assistant Manager- Front Office immediately.
Delivers the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
Directs guest and visitors to any of the Hotel’s facilities.
Directs incoming guests to the check in area whilst offering to handle any luggage the guest happens to be carrying.
Attends and contributes to all training sessions and meetings as required.
Maintains and cleans all equipment at Bell Desk to maintain a professional image.
Supports the implementation of the People Brand, demonstrating and reinforcing Hyatt’s Values and Culture Characteristics.
Assists to direct traffic in the hotel’s driveway.
Assists all guests with luggage storage, ensuring the proper handling, storage, security and procedures are followed; transports guest’s luggage to their room in an efficient manner.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Maintains strong, professional relationship with relevant representatives from competitor hotels, business partners and other organisations.
Responds to changes in the Front Office function as dictated by the industry, company and hotel.
Verifies arrival and departure details and arranges luggage handling and transportation and other services requested by guests.
Ensures that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to money handling and licensing are adhered to.

Yêu cầu công việc

Basic English for communication.
Previous experience in Front Office/Concierge operations, ideally in a luxury or 5- star hotel.
High school diploma or GED.
Flexible to work shifts, weekends, and holidays.

Quyền lợi

A Diverse & Inclusive workplace culture where you truly belong
Exclusive discounts on F&B and Friend & Family rates
12 complimentary nights at Hyatt Hotels worldwide
Duty meal and provided Uniforms
Service charges
Opportunities for career growth

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-22 22:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Khu vực
Nha Trang, Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin BELL ATTENDANT - Mã tin đăng: 5346218. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HYATT REGENCY NHA TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Bell attendant tại tỉnh/thành