Assistant Reservation Manager

HÔTEL DE L'OPÉRA HANOI - MGALLERY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To take down reservations by phone, fax or any other form of communications and make the reservations or amendments according to the Reservations Procedure.
Help to minimize wastage, neglect, breakage and mishandling of equipments and supplies.
To follow- up on Billing Letters and send out Confirmation Slip when required during 24 hours.
Assist to maximize overall revenue of the hotel.
To be responsible for any miscellaneous duties assigned by the Front Office Manager or Revenue Manager/Reservation Manager.
To maximize revenue and occupancy by up selling and suggestive selling.
To exercise flexibility in offering room rates during low period.
Follow up group booking by: Cutoff date, deposit, room list, payment on time.
To ensure all room reservations are guaranteed during peak periods and festive seasons.
To ensure prepayment is received for travel agents / groups prior to its arrival.

Yêu cầu công việc

Excellent customer service and organizational skills.
Must be conversant with the Front Office computer system OPERA
Proficient in Excel, Word, Outlook
At least 01 year of experience in same position.
Excellent communication skill both verbal and written in English and Vietnamese.
Good knowledges and understanding of the market.
Bachelor Degree in Tourism & Hospitality; Commerce, Economics or Marketing.

Quyền lợi

Competitive salary and service charges
Annual health check
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Accor properties
Local and international training courses
Free motorbike parking
Staff duty meal & uniform are provided by Hotel
05 working days | 02 days- off per week

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Reservation Manager - Mã tin đăng: 4366631. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 29 Trang Tien

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây