Assistant Purchasing Manager/ Trợ Lý Quản Lý Thu Mua

SHERATON CAN THO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Formulates an approved vendors list encompassing all categories.
JOB SPECIFIC TASKS

Ensures that proper safeguards are in effect for the security of the food and beverage storeroom assets.
Enforces item use- up with storeroom personnel and kitchen management to keep inventory at lowest level possible levels.
Ensures all LSOP&039;s are adhered to by all employees.
Assures sanitation compliance.
Delegates and enforces first in/first out inventory rotation for all storeroom products.
Assists Executive Chef in maintaining/lower budgeted food/controllable costs.
Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered.
Generates and provides accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
Calculates figures for food and beverage inventory.
Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data.
Completes administrative tasks on a timely basis (e.g., C- 7s, menu costing, general office duties).
Uses existing computer programs to perform daily and period end food and beverage costs.
Maintains an accurate controllable log and beverage perpetual
Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Ensures that price and product availability issues are communicated as needed to the F & B Director and Executive Chef.
Maintains sanitation and safety standards as specified in the brand guidelines.
Assists Executive Chef in all aspects of purchasing (e.g., Food, Beverage and Controllable) to ensure quality and profitability.
Receives and inspects all deliveries.
Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
Orders all food and beverage based on business needs.
Communicates with kitchen, restaurant management and vendors to ensure timing of deliveries satisfies advanced food production needs.
Completes period end inventory according to Food and Beverage and Accounting standard operation procedures.

Yêu cầu công việc

Hard- working | Active | Enthusiastic.
Be interested in hospitality industry.
Want to develop career path in Marriott International.
4- year bachelor&039;s degree in Finance and Accounting or related major.

Quyền lợi

Work 5 days per week- 2 days off per week.
Receive training and training for career development.
To be entitled including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
Provided 01 meal/ shift, free parking motorbike, etc.
Get competitive salary.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 04:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Ninh Kiều, Cần Thơ
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Purchasing Manager/ Trợ Lý Quản Lý Thu Mua - Mã tin đăng: 4033549. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON CAN THO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job