Assistant Project Manager (Long An)

CÔNG TY TNHH UMBRA VIỆT NAM OPERATIONS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are Umbra …
We share a vision of creating original, modern, casual and affordable design for every room in the home. We are a privately owned, Canadian company with 35 years of industry experience. Led by our founders, our designs can be found in over 120 countries across five continents. Our global success is attributed to our entrepreneurial nature and a desire to push ourselves, and each other, beyond our limits.
SUMMARY
Manage assigned categories, supply chain, and product development objectives.
PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES
Communicate with vendors as required to develop designs for quoting and production.
Management of entire design process in assigned categories/dockets – “cradle to grave”
Attend weekly conference calls with Toronto Category Managers.
Manage all aspects of development of products from design specification to launch within time, quality and budgetary constraints.
Suggest and finalize product details, material, and construction to achieve target price.
Monitor and communicate progress of design projects using Umbra Project Tracker system to ensure product is released in a timely manner to meet required delivery dates
Sourcing, prospect and maintain alternative supply sources.
Follow- up on purchase orders, development of samples, shipments, quality assurance.
Attend weekly project overview meeting with Product Development Associate.
Visit factories to view work in process and oversee final QC inspections and shipment.
Sign Yellow label samples prior to production.
Manage rework and stock conversion activities.
Coordinate with designer, graphics, QC and vendor in different development stages to execute the design, packing and quality.
Execute annual cost savings initiatives.
Responsible for product cost negotiating and buying price ensuring to meet profit margin.
Evaluate vendors quote to ensure the reasonable costing is setup for new products.
Analyse purchase orders taking into consideration lead- time and supply constraints.
Sign Green label samples from completed production.
Other job duties as assigned.
Maintain communication with internal departments, including merchandising, sales, customer service, logistics, quality control, and production.
Manage vendor performance.

Yêu cầu công việc

Strong team player with demonstrated ability to motivate others.
Good command of oral and written English communication and literacy.
Experience meeting multiple deadlines- must be comfortable multi tasking.
Self motivated with good initiative – work well with minimal supervision.
Must be extremely well organized and work well under pressure and be a strong problem solver.
Experience with MRP systems, MS Office, and Outlook
University degree or equivalent.
Minimum 3 years working experience in managing product development/supply activities.
Must be flexible and able to adapt to new situations.
Suitable Candidates with more experience can be considered as Project Manager

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-13 19:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/10/2024
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Long An
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Project Manager (Long An) - Mã tin đăng: 4664335. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH UMBRA VIỆT NAM OPERATIONS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Assistant project manager tại tỉnh/thành