Assistant Front Office Manager (Trợ Lý Trưởng Bộ Phận Lễ Tân)

HAIAN BEACH HOTEL & SPA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Supporting Management of Front Desk Team
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
- Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
- Supervises and manages employees. Managing all day- to- day operations.
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
* Monitoring and Supporting Progress Toward Guest Services and Front Desk Goals
- Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfaction results.
- Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
- Strives to improve service performance.
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
- Manages day- to- day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
* Ensuring Exceptional Customer Service
- Handles guest problems and complaints effectively.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
- Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
* Managing Projects and Policies
- Perform other duties as assigned.
- Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
- Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
- Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
(Job details will be discussed during the interview.)
* Benifits
- Friendly and professional working environment, opportunities for career development.
- Competitive salary, bonuses, and benefits.
- 100% of service charge during the probation period.
- Excellent welfare policies: rewards, gratitude, joy, birthdays, vacation, meals, uniforms.
- Fulfill all obligations regarding social insurance, health insurance, and unemployment insurance for employees.

Yêu cầu công việc

- Competent computing skills (e.g. Microsoft Office).
- Strong knowledge of Property Management System (e.g. Smile)
- 2 years’ experience in similar role or capacity in luxury hotel/resort with rotational management roles in Front Office.
- Strong people- management skills.
- Excellent interpersonal skills.
- University Degree, preferably in Hospitality Management or equivalent;
- High sense of responsibility, good discipline, honesty, and enthusiasm.
- Strong in spoken and written English.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-13 03:15:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Front Office Manager (Trợ Lý Trưởng Bộ Phận Lễ Tân) - Mã tin đăng: 4179006. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 278 Võ Nguyên Giáp, Mỹ An, Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây