Assistant Front Office Manager

MAI HOUSE SAIGON HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB SCOPE SUMMARY:

- The position ensures guest satisfaction, proper handling of complaints, adherence to brand standards, and the training and development of staff. The Assistant Front Office Manager plays a key role in maintaining an efficient workflow and acts as Manager on Duty when required.
- The Assistant Front Office Manager supports the Front Office Manager in overseeing all aspects of the Front Office operations, ensuring smooth coordination, exceptional guest service, and operational efficiency. This role acts as second- in- command for the department, supervising Front Desk, Telephone Operator, Concierge, Executive Lounge and Guest Service teams while assisting in the management of revenue, staffing, and service standards.
OBJECTIVES:
Deliver high levels of guest satisfaction through attentive, professional, and personalized service.
Develop and motivate the Front Office team to maintain a high- performance culture.
Support the Front Office Manager in achieving financial goals, including revenue maximization and cost control.
Ensure smooth day- to- day operations and effective inter- departmental communication.

Yêu cầu công việc

YOUR EXPERIENCE AND SKILLS INCLUDE:

Minimum 3 years of experience as an Assistant Front Office Manager in a hotel or resort.
Good command of English, both verbal and written. Additional languages are a plus.
Strong result- oriented, team management and leadership skills.
Bachelor&039;s degree or diploma in hotel management or a related field.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with strong organizational and training skills.

Quyền lợi

Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance.
24 Accident Insurance
Duty meal.
Bonus on Public Holidays
Training and development program.
Professional and friendly working environment.
Free parking area for employees.
Monthly service charge and periodic health check.
Free uniform distribution and laundry.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-19 05:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Quận 3, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Front Office Manager - Mã tin đăng: 5338629. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MAI HOUSE SAIGON HOTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây