Assistant Brand Marketing Staff

CÔNG TY TNHH PERFECT COMPANION VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Brand management

Monitor and analyse Brand performance, Sales performance, Market requirements, then recommends appropriate actions for the marketing mix.
Make annual marketing plan, budget plan for each brand.
Assures the exploitation of the consumers’ predilection for both the products and brand promises creatively and effectively in order to increase market share, sales volume, revenue and profit.
Manage the assigned product portfolio. Recommend medium/long term brand strategies (including segmentation, positioning, targeting of the product and building brand equity).
Plan and responsible for the execution of integrated marketing communications (IMC):
Cooperate to the Import Dept. in customs clearance procedure.
Tracking the inventory and support the forecast plan.

- Compiling communication plan, creative brief, media brief and production; Coordinates with advertising agency, suppliers and internal resources to develop ATL (Print Ad, Online advertising, PR, outdoors…)
- Plan and execute the consumer promotion on both TT and Online
- Coordinate with designer to make materials for POSM, POP, Gifts…
- Coordinate with Event to run BTL activities (sampling event, brand activation, seminar, offline… in order to build brand equity (TOM brand awareness, loyalty, unique- strong- favourable brand associations & images)
New Product Development (NPD)

Cooperate to Group, other departments to make the launching plan effectively.
Research, evaluate and planning Marketing Strategy for launching new products.
Tracking, report and adjusting the launching plan of new products to assure the high effectiveness.

Market analysis; report

Analyse the business situation and marketing activities of the brand and competitors.
Analyse of changes and development trends of the market.
Evaluate market feedback; competitor&039;s marketing communication activities to suggest appropriate communication ideas for each campaign.
Understanding insights, behaviour, consumption trends of target customers

Perform other duties as assigned by manager.

Yêu cầu công việc

- Proactive and takes initiatives.
- Creative, passionate
- English: Intermediate.
- Good analytical skills
- Have >2 years’ experience in Marketing as the same position (FMCG will be an advantage)
- Strong communication skills and team orientation.
- Using MS software such as Word, Excel, Power point, Outlook.
- Hard- working and ready to work in high pressure environment.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:17:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Brand Marketing Staff - Mã tin đăng: 4120819. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Số 28/16A, đường Phan Đình Giót, Phường 2, Quận Tân Bình TP Hồ Chí Minh 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây