Application Support Analyst

CÔNG TY TNHH LIVE GROUP VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Respond promptly to product incidents, coordinating with the Technology Production Support team and other departments to restore service or escalate to partners when necessary.
Identify and escalate issues to the relevant teams or third parties when beyond the scope of the team&039;s capabilities.
Conduct regular meetings with team(s) to review service performance and identify areas for improvement.
Use technical/database/application knowledge to find solutions.
Supports documentation of details of incidents, status of service requests, and resolutions, and follows escalation procedures.
Identify the events that led to issue creation and understand the business impact of each issue.
Maintain product and technical knowledge to provide quality support.
Ensure all cases are resolved within the defined SLAs.

Yêu cầu công việc

IELTS 6.0 or equivalent would be beneficial.
University Degree Qualified in a Tech or Business field.
3- 4 years of application support experience.
Experience working in the payments and/or financial services industries an advantage.

Key skills

Well- organized, careful, self- driven, dynamic, and creative.
Familiarity with SLA management and negotiation.
Knowledge of developing and managing Freshdesk (or similar) dashboards and processes.
Excellent interpersonal skills with the ability to collaborate effectively across departments and teams.
Excellent English skills encompassing writing, reading, speaking, and listening.
Solid knowledge of ITIL and ITSM, especially the Incident Management/Change Management process.
Ability to work under high pressure, resolve problems, and adapt to the new environment.
Excellent sense of prioritization and time management.

Quyền lợi

Premium Health Care Insurance (covering for spouse and children)
Performance review twice a year
Attractive career path
Personal Learning & Career Development Program (15.6 millions VND/ year)
International and friendly working environment
Annual leave: 14 days/ year + 01 day off for birthday leave
13th month salary and performance bonus
Health Scheme Program
Laptop provided
Fully social insurance according to Vietnam Labor Law
Full salary on probation
Regular team dinners and team building activities
Annual health check and vaccination
Free parking, coffee, snacks, etc

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-15 14:25:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Application Support Analyst - Mã tin đăng: 4006337. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 244 Cong Quynh st., District 1, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Kỹ thuật ứng dụng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây