Administrative Officer (For international law firm - HCMC)

CÔNG TY LUẬT TNHH HARVEY LAW GROUP LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As a member of the Administrative team of HLG Vietnam, you will report to the Administrative Manager and work with Vietnamese and international colleagues from all departments in HCMC as well as other cities in Vietnam and in the world. Your main duties will be:

Support colleagues in administrative and customer service tasks;
Welcome guests with smiles and hospitality; inform the due colleague accordingly;
Translate documents into Vietnamese/English when required;
Perform other tasks as assigned.
Supervise staff from service providers coming for temporary tasks (cleaner, technicians, delivery men, etc.);
Send, receive and distribute emails, mails, documents, packages;
Manage all office equipment and stationery and ensure they are always in good condition and ready for use; make sure plants are fresh and green;
Participate in Company’s general activities such as seminars, events, etc.;
Receive and transfer phone calls to the right persons; support colleagues in making phone calls when necessary;
Make travel arrangements (visas, flight tickets, hotel rooms, cars, etc.);
Update Company’s working schedule and contact lists;
Manage meeting rooms and common areas; make sure they are always clean and tidy;
Follow up weekly timesheets of HCMC team members;
Coordinate with the office building for relevant matters (delivery, pest control, maintenance, repair, etc.);

Yêu cầu công việc

Experience in a similar position is not required but will be an asset. Priority will be given to candidates who are comfortable with an international environment;
Ability to work both independently and in a team.
Good command of English in order to communicate efficiently, both verbally and in writing (emails & text messages), with foreign guests and colleagues;
Educational level: Bachelor Degree;
Basic computer skills;
Organized, multitasking, flexible, eager to learn, hard- working, efficient, dynamic;
Good appearance, smiling face, gentle voice;
Vietnamese female from 22 to 25 years old;
Professional manners with excellent communication skills;

Quyền lợi

WORKING CONDITIONS:

Salary: negotiable based on candidate’s experience;
Workplace: Unit 4002, Level 40, Bitexco Financial Tower, 2 Hai Trieu Street, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC
Working time: from Monday to Friday, 8 hours/day;
Probation period: 2 months;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance, annual leave: according to Vietnam’s labor regulations;
Bonus on performances and year- end bonus: according to Company’s policy;
Dynamic, professional, friendly and multicultural working environment;
Contract duration: 1 year renewable;
Professional training and guidance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:26:47

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrative Officer (For international law firm - HCMC) - Mã tin đăng: 4037820. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY LUẬT TNHH HARVEY LAW GROUP LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên/ Có Kinh Nghiệm
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây