Administrative Executive – Product Services Division

TÜV SÜD VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Monitor and follow up on project timelines and deliverables under the Vice President’s responsibility.
Support interactions with partners and stakeholders both locally and internationally, including scheduling, preparing documentation, and basic interpretation (if needed).
Support in preparing presentations (PowerPoint, Excel) for strategic meetings or business reporting
Undertake any ad- hoc assignments as delegated by the Vice President to ensure smooth business operations.
Act as a liaison for the Vice President with internal departments.
Assist in organizing internal and external events related to product services.
Assist in compiling data, conducting basic analysis, and preparing business or management reports.
Organize and maintain important documents, records, and files in a systematic and confidential manner.
Draft correspondence, memos, meeting minutes, and reports as required.
Manage Vice President’s calendar, schedule meetings, prepare materials, and organize internal and external appointments.

Yêu cầu công việc

Good interpersonal and team collaboration skills.
Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint) and familiar with online work platforms such as Teams.
English: Good written and verbal communication skills; capable of handling professional documents and email communication.
Minimum 2 years of experience in an administrative, secretary, or assistant role supporting senior executives, preferably in a multinational environment.
Strong organizational and time management skills, with a proactive attitude.
Bachelor’s degree in business administration, Economics, Office Administration, or a related field.
Minimum 2 years of experience in an administrative, secretary, or assistant role supporting senior executives, preferably in a multinational environment.
Be able to start working immediately.

Others (Benefit):

Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)
Working in an international dynamic and friendly environment
13th- month salary, bonus based on performance and business result
Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
Ad- hoc staff engagement events, team- building activities, company trip
Free parking

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-09 04:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/08/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrative Executive – Product Services Division - Mã tin đăng: 5183294. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TÜV SÜD VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Administrative executive tại tỉnh/thành