Admin Staff

CÔNG TY TNHH, LIÊN DOANH VĨNH HƯNG (TMI VIET NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Task 1:
- Responsible for managing and operating activities related to the administrative department, including:
· Collective kitchen & Canteen
· Internal & External security guard team
· Cleaner team
· Coordinating vehicle and driver team
- Responsible for updating policies, procedures and regulations related to CTPAT, product security, food safety and administration to ensure compliance with the law and the needs of customers and the company in each period.
- Developing a monitoring and evaluation mechanism to ensure the operation of the above departments to promptly support about the company&039;s operations and be implemented in the most effective way.
Task 2:
- Responsible for ensuring exterior landscape and 6S quality policy in HR room and the company.
- Supporting to arrange work related to administration as: arraging meeting room, document, letter, parcels, products.
Task 3:
- Reporting to direct manager and performing other tasks as required of the manager (operation and specialize)
- Coordinating to conduct projects relating to HR strategy, compliance with customer’s requirements and suit with business strategy.
- Coordinating with other department to organize activities and events for HR department and the company.
Task 4:
- Performing and monitoring procedures, services for foreigners including: work permit, visa, temporary residence card.

Yêu cầu công việc

- Bachelor&039;s degree in economics, HR, or equivalent qualifications.Good conversational English
Understanding the requirements of customers&039; standards for the garment industry is an advantage
Managemental experience in the administrative field in large- scale manufacturing companies
Good at management skills.
To have the creativity that can accept changes
Being sharp, well organized, and dynamic person.
Good training, communication, interpersonal and presentation skills
Proficiency in office computer

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-02 10:40:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Staff - Mã tin đăng: 4243544. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 1365/1 Quốc Lộ 1A, An Phú Đông, Quận 12, Tp. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây