Admin Staff

UPA VIETNAM
Mức lương
10 - 17 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We’re looking for an Admin cum HR IC to handle administrative tasks and the ability of playing key roles as Internal Communication to join our team in the HCMC office.
Responsibilities:
Administration Tasks

Control and manage the company documents in and out.
Purchase and track assets, equipment, stationery and manage all relevant documents as invoices, contracts.....
Be responsible for managing office equipment.
Manage and timely report the internal expenses on a monthly, quarterly, yearly basis

HR Tasks

Develop and monitor compliance with the Company&039;s labour regulations
Control and manage labour contracts and labour contract appendices.
Welcome and guide the new employees throughout their Onboarding process and handle the relevant documents (labour contracts, probationary contracts, employee Records...)
Support work related to timekeeping, salary calculation, PIT, insurance for employees as required.

Internal Communication

Take responsibility for logistics for assigned tasks and control other expenses related to HR activities.
Propose new content, write and distribute it on social media (internal channels, LinkedIn, Facebook, etc.).
Generate ideas, budget, and organize internal events including but not limited to internal activities, holidays, happy hour, company trips/team- building, etc...

Yêu cầu công việc

Practical experience in organizing internal events indoors and outdoors including but not limited to teambuilding, YEP, Monthly birthday parties, etc.
Proficiency in using office tools such as Microsoft Office.
Excellent verbal and written communication skills, with the ability to work independently and in a team.
Knowledge of HR processes and Vietnamese labour law.
Minimum 4 years of experience in Administration- Human Resources and internal communication field.
Strong organizational and time management skills.
Can- do attitude with a teamwork spirit & always eager to learn new things and embrace all new challenges.
Writing and Reading skills in English.

Quyền lợi

Net monthly salary: 10- 17 mils VND; 13 fixed- paid months with performance bonus.
Dynamic and friendly working environment.
Laptop Provided.

About us: Multinational Thailand is a Thailand- based group focusing on power business, insurance, and banking.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-08 02:45:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Staff - Mã tin đăng: 4157900. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Ba Dinh, Hanoi

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây