Admin Office/ Hành Chính Văn Phòng

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ XỬ LÝ ĐIỆN TOÁN
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

ffice environment.
Your organizational skills and proactive approach will be essential in ensuring a smooth and efficient
responsible for managing the office administrative and employee matters, serving as the primary
point of contact with employees and external entities.
resolve is seeking a dedicated Office Assistant to join our dynamic team. In this role, you will be
Key Responsibilities
● Manage daily office operations and ensure a welcoming environment for employees and
visitors.
● Serve as the primary point of contact for employee inquiries and external
communications.
● Assist in scheduling and coordinating meetings, appointments, interviews and travel
arrangements.
● Support the HR department with employee onboarding and documentation.
● Assist in organizing company events and team- building activities. ● Implement and uphold office policies and procedures to ensure compliance and efficiency,
● Maintain and organize office supplies, equipment, and inventory.
● Prepare and maintain office documentation, reports, and correspondence.
embodying the principles of company regulations to maintain organizational integrity.
● Perform external / government matters as assigned from time to time.
● Perform other administrative tasks as assigned.

Yêu cầu công việc

● Graduated in universities majoring in Human Resources or Law with 2 years experience
in recruitment / office assistant / similar administration role. Candidates with experience
working in technology companies are preferred.
● Excellent bilingual communication and interpersonal abilities.
● Proficient in Google Office Suite (Docs, Sheet, Slides, Gmail).
● Familiarity with data analytics or technology- related fields is a plus.
● Ability to translate documents / Interpret meetings for the Director.
● Ability to work independently and as part of a team.
● Detail- oriented with a proactive approach to problem- solving.
● Strong organizational and multitasking skills.

Bilingual and English CV are preferred

Quyền lợi

● Salaries will be competitive and compensated based on relevant years of experience.
Salaries are in VND (Gross).
● Benefits (Social insurance, annual leave, bonuses etc.) will be in line with the Vietnamese
labor laws.
● Working days are Mondays through Fridays. Saturday and Sundays are Holiday
● Gain access to intensive training and a well- defined career growth pathway.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-12 02:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Office/ Hành Chính Văn Phòng - Mã tin đăng: 5266393. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ XỬ LÝ ĐIỆN TOÁN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Admin office tại tỉnh/thành