Admin Intern

CÔNG TY TNHH OLAM VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

fi (olam food ingredients), part of the Olam Group, offers sustainable, natural food products and ingredients, including cocoa, coffee, dairy, nuts, and spices. Operating in Vietnam since 1997, ofi has built a strong presence with its head office in Ho Chi Minh City, along with regional offices and seven major factories across various provinces. As the largest exporter of cashews, pepper, and instant coffee, and among the top exporters of green coffee, ofi Vietnam works closely with a vast network of farmers. With over 4,500 employees, the company is committed to performance, diversity, and talent development. Its ‘Choices for Change’ strategy targets long- term impact by 2030, focusing on prosperous farmers, thriving communities, climate action, and sustainability.
JOB IN SUMMARY
This position is part of the HR and Administration Team at the HCMC Office. As an Admin Intern, you will have the opportunity to gain hands- on experience in both receptionist and administrative tasks, supporting the daily operations of the office. You will be the first point of contact for visitors and external calls, helping to maintain a professional and welcoming office environment. In addition, you will assist with various administrative duties such as meeting room coordination, document handling, office service arrangements, and supporting internal teams and guests.
KEY RESPONSIBILITIES:
Receptionist tasks:

Receiving incoming telephone calls, documents, and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
Ensure knowledge of staff movements in and out of organization.
Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.

Admin tasks:

Visitor travel arrangement supporting with hotel, car booking …
Support all the expats and co- workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Phu Yen, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
Arrange for visiting plan for guest (pick up, transportation, accommodation…)
Manage emergency changes/cancellations in a professional and calm manner
Booking: team lunch/ dinner/party.
Order beverages and food for guests and expats when needed.
Make sure solving the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationary, express service DHL, TNT, EMS, 247, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)
Payments: process all the payments on time (include monthly payments and others necessary payments)

Other ad- hoc jobs assigned by direct managers.

Yêu cầu công việc

Education/ Academic
: College/Bachelor&039;s degree preferably in Hospitality, HR, Business Administration/ Languages
Language/Computer Proficiency

Good at Excel, Words, Power Point and other office computer skills.
Competent communication in Business English is required.

Technical Skills/Competencies:

Must be able to work with diverse team members across locations.
Teamwork player, relationship building, and coordinative skills;

Behavioral Competencies: Honest, dedicated, hard- working, can- do attitude, pleasant organization, and teamwork skills.
Our Purpose is to “be the change for good food and a healthy future”. At ofi, we celebrate our diversity. ofi provides equality of opportunity for all persons with respect to hiring without discrimination on the grounds of race, color, religion, national origin, sex, pregnancy, age, disability, veteran status, or sexual orientation. All employment decisions will be based on qualifications, merit, and business needs.

Quyền lợi

Laptop, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-04 20:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
02/10/2025
Hình thức làm việc
Thực tập
Cấp bậc
Sinh Viên/ Thực Tập Sinh
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Intern - Mã tin đăng: 5242640. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Admin intern

CÔNG TY TNHH OLAM VIỆT NAM

Quy mô: 25-99 nhân viên
Trụ sở: Kho B5 Tiến nga, Khu Phố tân Cang, Phường Phước Tân, Biên hòa, Đồng nai

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job