Admin Assistant

HOIANA RESORT & GOLF
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties may include, but are not limited to:
ADMIN TASK:
• Collaborate with HR on team- related tasks such as workforce management and onboarding support and other team related task.
• Collaborate with various departments to facilitate cross- functional communication and coordinate projects.
• Maintain office supplies inventory by checking stock, placing orders, and restocking as necessary.
• Facilitate booking of airline tickets and transportation at the request of the line manager.
• Assist in organizing company events, conferences, and meetings, including logistics and catering arrangements.
• Oversee SAP system responsibilities, including initiating purchase requisitions, coordinating with Procurement, tracking approvals, and processing payment claims.
• Other tasks as assigned by Line Manager and the Company Management.
• Receive, review, and manage documents from different departments, ensuring completeness and accuracy before submission for approval.
• Assist in managing office budgets, expenses, and invoices, ensuring accuracy and compliance.
• Provide administrative support for special projects and initiatives as assigned.
• Provide general administrative support to the team, including managing calendars, scheduling appointments, and organizing meetings, translating documents.
• Prepare and distribute memos, emails, reports, and other correspondence as required.
• Coordinate and arrange travel arrangements, accommodations, and itineraries for staff members as needed.

Yêu cầu công việc

Educational qualifications
• B.S. Degree or equivalent professional training.
Work experience
• 2- 4 years working in administration department.
Skills competencies/Kĩ năng
• Ability to work under pressure and meet deadlines.
• Independent and able to work with minimal supervision.
• Flexible working schedule, including weekends and holiday.
• Computer literate in MS Office applications.
• Good interpersonal / presentation skills are preferred to deal effectively with all incoming calls and requests from the management.
Languages
• Proficiency in both spoken and written in English.

Quyền lợi

Career Development Opportunity
Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang- Hoiana, duty meal, ...)
Big- scale project in central Vietnam
Professional and multicultural working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-19 17:50:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Assistant - Mã tin đăng: 3947217. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA RESORT & GOLF

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây