Admin Assistant Manager

CÔNG TY TNHH KINTETSU WORLD EXPRESS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The Admin Assistant Manager is responsible for leading and managing the administrative function across Hanoi and Ho Chi Minh City offices, ensuring efficient operations, compliance with company policies, and delivering high- quality support services. The Assistant Manager will supervise a team of administrative staff and coordinate cross- functional activities to maintain a productive and compliant workplace.
► Leadership and Team Management:
- Ensure smooth communication and coordination between Hanoi and HCM offices, and other satellite offices.
- Supervise a team across Hanoi and HCM.
- Set KPIs and objectives, conduct performance evaluations, and provide coaching and development.
► Regional and Headquarters Coordination:
- Coordinate and follow up on administrative requirements, reporting, and collaborative initiatives between local offices and HQ.
- Ensure timely and accurate responses to HQ requests and maintain alignment with corporate standards and expectations
- Act as the primary contact point for communication with Regional HQ and Japan HQ regarding general administrative matters.
► Office and Asset Management:
- Ensure proper maintenance and utilization of office assets and supplies.
- Oversee office operations, including facility management, company vehicles (including taxis and contractor’s vehicles), equipment, and stationery.
► Expatriate and Employee Support:
- Coordinate visa, work permit, TRC, and tenancy contract processes for expatriates.
- Manage travel arrangements, hotel bookings, and accommodation for employees and partners.
► Event and Internal Communication Management:
- Lead planning and execution of company events (e.g., outings, year- end parties).
- Draft and issue memos, notices, and letters related to administrative matters.
► Legal and Compliance:
- Ensure timely issuance, renewal, and updates of legal documents in compliance with regulations.
- Handle company seals, permits, and legal documents, including business licenses and operational certificates.
► Vendor and Contract Management:
- Maintain and organize documentation for customer and supplier contracts prepared by Sales and Product teams.
- Manage contracts and relationships with vendors providing administrative services such as stationery, travel agencies, hotels, and event organizers.
- Ensure timely renewals, proper filing, and compliance with internal procedures for administrative- related contracts.
► Budget and Analysis:
- Analyze cost efficiency and propose improvements.
- Prepare and monitor the administration budget.
► HSE and ISO Compliance:
- Ensure Health, Safety, and Environment (HSE) standards are maintained in all workplaces.
Support compliance with the company&039;s Code of Conduct, ISO standards, and legal requirements.
- Organize periodic health checks and ensure employee well- being.
► Other Duties:
- Perform other tasks as assigned by superiors.

Quyền lợi

Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Lương tháng 13 + Bonus,
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7,

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-15 11:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Assistant Manager - Mã tin đăng: 5217444. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH KINTETSU WORLD EXPRESS VIỆT NAM

Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: 51 Yên Thế, phường 2, quận Tân Bình, Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Admin assistant manager tại tỉnh/thành