Account Manager (IT) freeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Manage the business opportunity pipeline, consolidate information, supervise, and coordinate projects.
Participate in bidding document preparation, develop implementation plans, and monitor progress.
Negotiate terms and sign contracts.
Support other Sales Department activities when required.
Survey customer needs, build business solutions/proposals, participate in presentations, and demonstrate solution capabilities.
Negotiate pricing with suppliers and customers, calculate revenue and profit.
Expand the market, identify and develop potential customers.
Research market information, customers, competitors, solution trends, and legal regulations.
Maintain and develop customer relationships & provide after- sales support.
Requirements:
At least 2 years of experience in Account Management or Business Development, preferably in the IT or technology industry.
Proven experience working with enterprise clients (large corporations, banking, or financial institutions is a strong advantage).
Solid understanding of B2B products and technology- based solutions.
Strong communication, presentation, and relationship- building skills with both internal and external stakeholders.
Excellent sense of responsibility, with a careful and detail- oriented working style.
A positive and proactive attitude, willing to learn and collaborate with cross- functional teams.
Good problem- solving and negotiation skills.
English communication skills are an advantage.

Yêu cầu công việc

At least

2 years of experience in Account Management or Business Development

, preferably in the

IT or technology industry

Quyền lợi

Personalized healthcare: annual health check- ups & health insurance packages (Bao Viet, PVI, VBI…).
Annual company trip & team building activities.
Participation in internal training, skills development, and a clear career path.
Full benefits according to the Labor Code, including full social insurance contributions.
Working hours: Monday – Friday; weekends and public holidays off.
Year- end bonus (13th month salary + performance bonus).
Holiday and Tet bonuses.
A transparent, fair, and professional working environment that values growth.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-29 16:30:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Account Manager (IT) freeC's Client - Mã tin đăng: 5361921. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Account manager it tại tỉnh/thành