Account Manager

TECHVIFY SOFTWARE., JSC
Mức lương
50 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Contribute in working process improvement (internal, inter- companies and external)

Cooperate with presales team, partners and related department to make proposal to customers. Follow up to ensure the deals are properly closed, contracts/POs are properly signed off to avoid unnecessary risk.

Coordinate and cooperate with related departments to ensure projects are run smoothly. Follow up with customer until final collection. Act as main contract point for problem solving with customers/partners if any.

Corporate with marketing to gather market information when required

Business development
– Approach new clients for selling and take care the current clients
– Consultant: recommend client to the right direction
– Convert client’s service inquiries into successful campaigns.
– Business development: analyze fact, contribute strategy, make communication plan

Operation:
– Lead, inspire and drive the team (incl. line companies) to achieve the objectives (billing, profit, client building, people development and process improvement)
– Develop team by coaching and training to improve skills
– Be responsible for team’s KPIs (Billing and profit)

Ensure all transactions strictly complied with group/company policies & procedures and local legislation.

Yêu cầu công việc

A collaborative mindset and the ability to adapt communication styles for diverse audiences.
Capability to drive alignment to a common vision across multiple stakeholders.
Deep knowledge of Techvify’s offerings, client applications, use cases, and market trends.
Ability to identify and advance opportunities at assigned clients and prospects.
Proven ability to work independently, with strong problem- solving skills, and influence team members to achieve short- to medium- term goals.
Proficiency in using Hubspot or other CRM platforms.
A bachelor’s degree or equivalent in business or a sales- related field.
Extensive experience in global partner management and sales environments, with a focus on business development.
Strong sales business acumen, with a focus on planning and leveraging tools to meet business requirements.
Proven skills in client engagement and management throughout the client lifecycle to improve relationships and drive sales growth.
Preferred Qualifications
Background in IT Outsourcing industries, IT solutions sales.
Understanding of SDLC, Agile methodology, or basic technical terms
Experience selling to APAC (especially Singapore/Hong Kong) or North America/Europe

Quyền lợi

Opportunities for onsite work in Japan, Singapore, Australia, and many other countries.
Healthcare: Premium Health Insurance TECHVIFY Care
Salary: Up to 50M
Annual salary evaluation.
13 months’ salary per year.
Sponsor and encourage staff to study courses by covering tuition fees, such as Udemy, Coursera.
Work and grow in a dynamic, creative, and professional environment.
Join a global team and work directly with many talents around the world.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-12 02:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Account Manager - Mã tin đăng: 5266380. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TECHVIFY SOFTWARE., JSC

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: HANOI (HEADQUARTER) F2-3 Thanh Dong Building, 19 Lane To Huu Str, Nam Tu Liem Dist, Hanoi, Vietnam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây