Thông tin liên hệ
Gợi ý: Cung cấp đầy đủ thông tin như
83, Thôn Nguyệt San, Xã Phong Đào, Quận 2 Đồng Tháp
[123job protected]
[123job protected]
11-10-2014
[123job protected]
Mục tiêu nghề nghiệp
Gợi ý: Cần đưa ra mục tiêu rõ ràng, tránh lan man
Trình độ học vấn
Gợi ý: Liệt kê tất cả các trường bạn đã từng học từ ĐH tới giờ
Major: Bachelor of Faculty of English Language Oct 2011 - May 2015
- van lang University
- GPA: 3.0/4.0
Certificate: The training course of professional personnel administration aug 2014 - Nov 2014
- University of economics ho chi minh city
- Classification: Good
Kinh nghiệm làm việc
Gợi ý: Liệt kê, mô tả các công việc bạn đã từng làm
Promotion Girls June 2014 - feb 2015
- Welcomes customers by greeting them.
- Persuades customers to use sales promotion display items of wholesale commodity distributor.
- Delivers promotion items and samples of product.
- May take sales order from customer.
Receptionist Staff Nov 2014 - Jun 2015
-Completing procedures when guests arrive and leave
-Choosing rooms and handing out keys
-Preparing bills and taking payments
-Taking and passing on messages to guests
-Dealing with special requests from guests
-Answering questions about what the hotel offers and the surrounding area
-Dealing with complaints or problems.
English Teacher sep 2015 - July 2017
-Teach grammar for student of secondary school
-Prepare lesson plans, also showing students how this knowledge is useful in the real world.
-Attend weekly staff meetings to address unique situations or problems with individual students so you can adapt your lesson plans to meet their needs.
Customer Sevices Officer - Customer Service Manager - Human Resource Manager April 2016 - june 2018
+ provide pricing and company's service informations
+ deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
+ respond promptly to customer inquiries
+ handle and resolve customer complaints
- From Nov 2016 - Nov 2017: Customer Services Manager
+ training new staffs
+ Response development and performance of the team.
+ organize team work and culture of team
+ keep records of customer interactions and transactions
+ communicate and coordinate with internal departments
+ follow up on customer interactions
+ provide feedback on the efficiency of the customer service process
- From Dec 2017 - Jun 2018: Human Resource Manager
+ Developing and administering human resources plans and procedures that relate to company personnel
+ Planning, organizing, and controlling the activities and actions of the HR department such as: developing, analyzing and updating the company’s evaluation program; developing, revising, and recommending personnel policies and procedures; overseeing recruitment efforts for all personnel; overseeing exit interviews;...
Kỹ năng
Gợi ý: Liệt kê danh sách kỹ năng của bạn
Communication
Team work
Responsibility
Managerment
English
Chinese
Korean
Chứng chỉ
Gợi ý: Các chứng chỉ bạn đã đạt được
- Chứng chỉ Tin học
Hoạt động
Gợi ý: Các hoạt động bạn đã từng tham gia
Chiến dịch Mùa Hè Xanh 2017-10
- Tham gia phát quần áo, gạo cho các em vùng núi gặp nhiều khó khăn. - Tham gia xây dựng trường học giúp các e có được nơi học tậpGiải thưởng
Gợi ý: Thành tích và giải thưởng đã từng đạt được
Sở thích
Gợi ý: Một số sở thích cá nhân