Front Office Supervisor

M VILLAGE HCM
Mức lương
12 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Guest Experience

Check- in and check- out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.

Front Desk Management

Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well- maintained.
Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
Check- in and check- out records: Maintain accurate records of guest check- ins and check- outs, and report any discrepancies to management.
Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.

Human Resources Management

Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.

Financial Management

End- of- shift reports: Review end- of- shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.

Quality Assurance

Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.

Yêu cầu công việc

Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
Team management, planning, and reporting skills.
Good communication and guest handling skills.
At least 2 years of experience as a Guest Service Agent or equivalent position is required.
Proficient in computer skills.
Experienced in leading and managing teams of 8- 10 people.
Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints.
Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter.

Quyền lợi

Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities.
Competitive salary and bonus packages based on work results.
Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations.
Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality.
13th- month salary.
Annual leave: 12 days.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-20 12:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Quận 1, Quận 3, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Supervisor - Mã tin đăng: 5408197. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

M VILLAGE HCM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job